ANNONSERA HÄR

torsdag 20 juni 2013

Bästa tvättkorgen från House Doctor

20130620-192532.jpg

Detta är den absolut bästa tvättkorgen jag någonsin haft, vet ni varför?

Det finns inget lock alltså går det inte att lägga kläderna uppepå locket :) Har tidigare blivit lika frustrerad varje gång jag ska lägga något i tvättkorgen och så måste jag börja med att ta bort alla kläder som har hamnat på locket... av någon konstig anledning...

Denna gör livet enklare och snygg är den också ,love it!

Min kommer från Houses Doctor och den finns i min butik www.cgstyle.se för endast 139:-

Nu har jag äntligen städat klart huset och nu lite pyssel inför morgondagen, ha en härlig torsdags kväll så ses vi snart igen!

Kram C

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!